9 Ocak 2012 Pazartesi

Kıskanırım Seni Ben

Çok saygıdeğer okuyucularımız, sevgili dostlar, blogdaşlar (üç beş okuyucumuz var, içlerinden 1 tane yorum yapan ya çıkıyor ya çıkmıyor  böyle hitap etmezsek onlarıda kaçırcaz wallah) hepinizi saygıyla selamlıyorum. Gecenin bu saatinde kıskançlık konusu kafama takıldı. Aslında kafama takılan kıskanmaktan ziyade, bu kıskançlığa kılıf uydurma sözleri vardır ya, onlar oldu.

Doğaldır abi aslında kıskanmak, hangimiz Ferrarisinde taş gibi hatunla bööööööğtthhh diye bağırtarak geçen piçi kıskanmadık ki? Demekdik mi “işte bu eraspııı evlatları yaşıyor hayatı” diye. Hah işte bunu diyorsanız herşey normal ama benim takıldığım bu kıskançlığı örtmek için bir kılıf uydurmak. Mesela biz erkekler arasında yaygındır, “geçen bi hatun gördüm rüya gibi yanında bi tip var resmen götüme kaş göz çizsem daha yakışıklı olur”. Bi siktir ordan, işte bu çekememenin doruk noktalarıdır. Öncelikle hatunu görünce göt düşer. Ve sonra bende ne sorun var da ben böyle bir hatunla takılamıyom diye düşünmenin akabinde gelen o kızla takılanın çocuğa bok atma sürecidir. Toplumsal olarakta bu gibi durumları özetleyen sözler türetmişizdir aslında (bkz. allah  her güzele bir çirkin, her çirkine de bir güzel nasip edermiş). Yani biraz sosyolojik bir sorun, akademik olarak araştırılması gerekli.

Bu birçok alanda da böyledir; zengin biriyle tanışır haram para kazanıyor yavşaklar, başarılı birini görür yalakalık geldi bu durumlara. Birde bu başarılı kişi bir bayan ise offff bak sen cümbüşe, “yöneticisi vermekten, patronuna saksofon çalmaya, öğretmeniyle geçireceği çılgın geceler için zilli tangalar, kırmızı babydoller almaya” kadar herşey üretilir. O hatun sadece azimli, çalışkan ve zeki olduğu için başarı olma ihtimalini kimse göremez. Bunun altında yatan ruhsal problem için pek yorum yapmak istemiyorum ama başarı anahtarı olarak da bu gibi şeyleri görmek çok da aklı başında insan işi olmasa gerek.

Birde bu kıskanma olayı hemcinsler arası daha yaygındır, kızlar kızları, erkeklerde erkekleri daha çok kıskanır. Ama benim dikkatimi çeken, erkekler daha çok başarıyı kıskanır ve bok atarken, kızlar dış görünüşe yöneliyor. Kendisinden daha güzel bi hatun gördüklerinde “ayyyy ne kadar çirkin olmuuuuşşşş, kıyafete bak!!! hiç giyinmesini bilmiyor, hele şu makyaj: yüzü Salvador Dali tablosu gibi”. Şerefsizim bir ortamda kızlar birbirlerini, benim onları kestiğimden daha çok kesiyor ve daha dikkatli olarak bakıyorlar. Rekabet içgüdüsü herhalde.

Bu arada dostlar geçen bir bloga denkgeldim, nasıl saçma sapan yazılar, nasıl basit espiriler, devamlı cinsellik üzerine ama anlamıyorum abi binlerce takipçisi, yazılarda yüzlerce yorumu var...ehüü ehüü J

3 yorum:

  1. şu kızların kızları daha çok kesme durumu evet doğrudur. iyi tespit etmişsin.

    YanıtlaSil
  2. Konu kızlar oldumu tespitlerim sağlamdır :P

    YanıtlaSil
  3. Kızların kızları kesmesi yüzyıllardır süregelir, onda bir tuhaflık yok bence. Asıl sorun artık erkekler de kızları eleştirisel şekilde kesiyor. Eskiden bakarlardı, iç geçirirlerdi ya da beğenmeyip kafalarını çevirirlerdi. Şimdi enine boyuna inceleme dönemi başladı. Eskiden rujdan başka makyaj malzemesini tanımayan erkek milleti şimdi "şu kızın eyeliner'ı ne kadar özensizce sürülmüş görüyo musun?" ayarında cümleler dillendiriyor. Ama ben bu konuda kadınları suçluyorum. Öğretmeyeceklerdi o kadar şeyi..

    YanıtlaSil

Bir de Bunlara Bakın DERİM!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...