27 Aralık 2011 Salı

Evlenmeliyimmm

Nasıl beceriyorum bende bilmiyorum ama evlenme delisi, beyaz gelinlik hayalleri kuran kısacası koca arayan kızları seçebiliyorum. Gidip gidip onları bulmam artık tesadüfün üstünde birşey oldu. Aslında burda bulmaktan kastettiğim bir ilişki yaşamak bile değil, kafamdan geçirmem yetiyor. “Bu hatun ne kadar güzelmiş, bir yolunu bulup yazılmak lazım” diye birşeyler kurdum mu kafamda o kızdan bir daha hayır gelmiyor. En sonuncusu kocaya kaçtı mesela. Biri daha ilk buluşmada senin daha askerlik var dimi? diye sordu (ikinci bi buluşma olmadı o ayrı mesele). Hem daha tanışmadık bile adam akıllı, belki benim tuhaf fantazilerim var, kelepçeli, kırbaçlı, kılıçlı, kamalı falan.

Hayır, yanlış anlamayın, onların başkalarıyla evlenmelerine falan gücenmiyorum, benim anlamadığım konu ben bu kadar evliliğe uzak iken neden hep böyle kızlardan hoşlanıyorum. Abi hani şu kızların ünlü sözü vardır ya “erkekler her 8 saniyede bir seks düşünür” diye, şerefsizim her 8 saniyede bir “hemen evlenmeliyim” “koca bulmalıyım” diye düşünen hatunlar da var.  Hiç  mi çıkmaz insanın karşına; ben evlenmeyi düşünmüyorum, gezelim tozalım, eğlenelim, içelim şıçalım, takılalım, orgazm çığlıkları atalım gerisi saldım çayıra diyen bi hatun, çok üzülüyorum valla çooook.

Birde farklı bir durum daha var ki içler acısı, hani şu kaşar diye tabir ettiğimiz hatunlar varya, onlarda denkgeliyor bana ve benim karşımda peygamber torunu rolü oynuyorlar. Bir ehl-i namus, bir cici ev kızı, gece falan çıkmayan, hayatında çok az erkek arkadaşı olmuş kız pozları başlıyor. Şerefsizim kendimi kötü hissediyorum onu görünce. Akabinde:  ben artık çocukca ilişkiler, flörtler istemiyorum, sevip sevilebileceğim, ciddi, sonu evlilikle bitecek, mutlu olacağım bi ilişki arıyorum... iyide arkadaşım bana gelesiye kadar niye hiç evlilik düşünmedinde, benle tanışınca böyle radikal kararlar aldın?  Anlamıyorum anlımda enayi yazan bi tabelayla geziyorumda benim mi haberim yok. Hani işim gücüm, evim, arabam, param falan olsa bunlara anlam verecem ama, yoook...

Sonuç olarak dostlar aşk, evlilik öyle “mutlaka aşık olup evlenmeliyim” kafasıyla olacağına hiç inanmıyorum. Bu mantıkda bizim bazı masum kızlarımızın kafasına nasıl yerleşti onu hiç mi çözemiyorum. İnsanlar genel olarak mutluluk için evlenirler ama evlilik sonrası nedense bu mutluluk hedefi yerini, yeni alınan eşya borçlarını denkleştirememe, kiraya yetişememe, kadının/kocanın ailelerinin yaptığı dırdıra dayanamama gibi çeşitli dertlere bırakmaktadır. Evlencem diye zıplar durursan bunu yaşamakta çok normaldir. Neyse sosyal mesajıda verdiğime göre hepinize MUTLULUKLAR diliyorum, esen kalın...

3 yorum:

  1. burada bir soulmate olarak bir tahminde bulunucam. iyi bir adamsın, dövmen yok, iyi bir işin var, sorumluluk alabiliyorsun, ve gömlek giyiyorsun.
    dostum bu bizim kaderimiz.
    ama şunu da unutma, eğer özgür ruhlu bir kadına denk gelirsen, bu sefer sen onun peşinden koşacaksın.

    YanıtlaSil
  2. belki de karşına çıkan kızlarla alakalı bi durum olmayıp tamamen sorunun sende bittiği bir problem üzerindesindir. sorun şu ki dostum ; sanırım evlenilecek erkek kategorisindesindir tam olarak belki de yani :D

    YanıtlaSil
  3. Evet belkide haklısın sorun bende, anlımda "bak bu enayi, sen her türlü haltı yedin herşeyden hevesini aldın, artık bu enayi ile evlenebilirsin" yazıyor sanırım :)

    YanıtlaSil

Bir de Bunlara Bakın DERİM!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...