9 Haziran 2011 Perşembe

SEKS, AŞK, DİN OKEYE DÖRDÜNCÜ ARIYORLAR...

YOKUZ… HİÇ OLMADIK ASLINDA…
Hırs, cinnet, şehvet, aşk, ihtiras, yalan, iyilik, kötülük, şeytan, melek, TANRI, hepsi birer kılıf aslında. İnsanın içinde yatan o hayvanın isteklerine ulaşması, veya ulaşamaması için uydurulan kılıflar. Benim de duygularım, inancım var. Sanırım benim ki biraz farklı. Birkaç ne olduğu belirsiz insanın gazlamasına gelmem mesela. Bir arkadaşımın benden daha “başarılı” olması da hırslandırmaz beni. Bir çoğunun aksine daha da iyi olmasını isterim. Evlilik hayalleri kurmam öyle derinlere dalıp. Hiçbir zaman evlenip çocuk sahibi olmak amacım olmadı. İnsanların bir çoğunun haykırarak tepki verdiği olaylar kılımı kıpırdatmaz. Çünkü o kadar sığ yerlerde boğuluyoruz ki… Herkesin kendine özel olan, birbirimizden farkımız olan duyguları “huy”ları değiştirmeye, kendimize benzetmeye çalışıyoruz bir anda. Farklı olan kudurtuyor insanı. Bilemediği, anlayamadığı ise korkutuyor…
SEKS...KİMİNİN ZEVKİ, KİMİNİN IZDIRABI AMA BU HERKESİN GÜNAHI!!!
Belki de ben hiç denk gelmedim hayallerimde ki partnere hiç. Ama bizim en azından benim karşılaştığım kızlar genelde iyi aile kızları, bir melek gibi davranmaya çalıştı hep. Hep arayıp sordular soğuk havalarda hasta olmamam için uyardılar, kazak örmeyi teklif edenler, sesini çıkarmadan örenler vesaireler… Bir kız göremedim ki sevgili olduğunuz zaman toplumun oluşturduğu basma kalıp Türk kızı modlarında olmasın. Arkadaşken gözleri çakmak çakmak bakan o zeki ve tabiri caizse “fırlama” kızlar bile sevigli olunca gider yerine yine o gözlerini kırpıştırıp sana abuk sabuk bir sesle hitap eden Warner Bros. Çizgi film karakterlerinden biri gelir. Konuşamaz olursun, arkadaşınken seni anlamaya gayret eden, sana umarsızca anlatan o kız ölür ve sevgilisine ondan önceki hayatında rahibe olduğunu uzun uzun anlatan bir kız çıkagelir. Bu durum seks hayatını baltalamaz mı? Tabi ki baltalar. Çok nadir olarak iyi sevişmeler yaşansa da genelinde hiç sevişmemiş kız edalarına bürünüp erkeğinin orospu olduğuna inanmasından korkarak “organik şişme bebek” e dönüşürler. Bu bile kırılması uzun süren bir tabu. Sorarsın sen ne yapmaktan hoşlanıyorsun veya hangi şeyler sana erotik geliyor? Seni daha çok ne coşturuyor… Cevap alamadığın gibi kendini tecavüzcü Coşkun gibi hissettiren bir bakış gelir ya da ben hepsini seviyorum gibi şeyler söylerler. Aslında elbette vardır sizin sevip partnerinizin gıcık olduğu bir durum ama söylemez. Rahip/Rahibe pozları, sevişmek de neymiş der gibi bakışlar. İşin garibi evli çiftlerde BİLE böyle durumlar var. Çoluğu çocuğu olan insanlar bile sevişmekten haberi olmayan din insanlarına bürünmeye çalışırlar. Tabii yaa o çocuklar benden zaten!!
SIVAZLARIM BÖYLE AŞKIN IZDIRABINA...
Günü gelir o insan gelir karşına. Sevindirici bir olaydır. Başlarken kimse bir son düşünmez. Sondan kastettiğim evlilik, nişan, yağmur duası vb. ritüeller. Sadece bekleriz alışkanlık olmasını. İlk ayların ve ilk sekslerin verdiği hazdan biraz sonra bugünün varlığını reddedercesine yarına, öbür güne bakılır. Bugünü katledip adeta… 3 sene sonra evleneceğiz değil mi? Bir sene sonra nişanlanıyoruz değil mi? Kına gecemde makatıma kadar kına yakacağım değil mi? Gibi sorular yağar adeta. Cevap alamazsa taraflardan biri daha enteresan sorular gelir. Bizim sonumuz ne olacak? Büyük ihtimalle içtiğimiz sigara ve alkolden acılı ve ağır bir ölüm olur sanırım sigara paketlerinin üzerinde yazdığı üzre. Dalga geçme benimle!! Ben bizden bahsediyorum!!! Sonumuz ne olacak diyorum sana? Ben sadece bir eğlence miyim senin için? Günlerini geçirdiğin sıradan biri mi?... Bu noktada düşünüldüğünde en azından benim düşüncem bir insanın diğerine verebileceği en büyük hediye kendi zamanıdır. Geri kalan her şey düzensiz ve ucuzdur zamanın yanında. Eğlenme noktasında ise eğer bir çift birbirine eğlenmek için bağlı değilse ne için bağlıdır ki? Aşk keyif vermez mi bu soruları soranlara? Bu sorular yine iyi. Kendi ağzından dilediği hikayeyi anlatamayanlar var. Annem-babam çok sıkıştırıyor. Sanırım onlarla tanışmalısın. Yoksa canıma okurlar… Gayet güzel bir aile. İnsani hislerinden ötürü kendi çocuklarını tehdit eden insanlar. Tanışmaya can atmalı bu tiplerle. Ha karşı taraf bunu size söylerken inanın kendi bunu istemiyor gibi davranır. Bana kalsa biliyorsun ama “Babam” biraz geri kafalı. Örnekler böyle sürer gider. Kendimce çıkardığım sonuç ise; Evlilik taraflardan birinin diğerini “kafalayıp” genelinde rutin ve sıkıcı geçecek bir ömre mahkum etmeye çalışmasıdır.
TANRI OL DEDİ OLDUK!!! ANCA BU KADAR OLDUK…
Ülkede yaygın din İslam. Camilerle dolu ortalık. Aynı camiler gibi salak saçma insanlarla da. Kıldığınız kılmadığınız namaz, ya da yapmadığınız bir ibadeti Tanrı bile bu dünya için cezasız bırakırken “insanlar” buna bir hayli direnç gösteriyorlar. Herkes Samanyolu TV'den fırlamış amına koyim... Ramazan günü dışarıda sigara içilemeyen “ŞEHİRLER” var hala. Oruç tutan kişiler dövme derecesinde bile cezalandırılıyor bilindiği kadarıyla. Bu da diğer bir ibadet mi? Kim cihat ilan ediyor bu arkadaşlara bilmiyorum. Veya bir gün kendisini Tanrı’ya yakın gören bir arkadaş gelir sorar acıklı bir ses ve sana muhteşem bir mesaj verdiğini zannederek; Bu gün Allah için ne yaptın? Biraz özel hayata müdahale değil mi bu? Hani ben sorsam –Senin hatunla favori pozisyonun ne? Sevişirken korunuyor musunuz?vs. O zaman ben kötü olurum. Halbuki senin sorduğun soru daha müstehcen kardeşim. Senin ne işin var benim inancımla. Tanrı koyvermiş dünyaya beni ve ne yaparsan yap iyi veya kötü sonra görüşürüz diye. Hani iyi biriysem ne yapacaksın? Cennette komşum olmak mı istiyorsun? Cumaya gitmem, oruç tutmam sana referans mı olacak? Hani forumlara yeni üye olurken belirtirsin ya TAVSİYE EDENLER kısmına onun gibi bir şey var kafasında herhalde. Tanrı böyle site moderatörü gibi birşey sanıyor dallama :). Aynen devam et "DİN"kardeşim, Tanrı senin bu abuk sabuk dinden soğutan muhabbetlerin için çeşitlie ebatlarda kazıklar hazırlıyor olmalı… Genelde “dindar” takılan tipleri dışarıda süzün. Her erkek bakar kadınların kalçalarına “tik” gibi bir şeydir ama bunlar bir farklı bakar. Hani fırsat verilse vahşice tecavüz edeceğine kalıbımı basacağım adamlarda var. Allah’ın yolunda hızzz yapılmaz.Zinharrrr yapılmazzzz. Tali ve tümsekli bir yoldur Allahın yolu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir de Bunlara Bakın DERİM!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...