24 Haziran 2011 Cuma

Önemli Olan İç Güzellik (hadi yaa yalarım)

Hocam ben öyle “dış güzellik önemli değil, içi güzel olsun, öteki geçici” diyen lavuklardan değilim. Dış güzellik önemlidir kardeşim, hemde çok önemliiiiiii!!! Hem geçiciyse geçici amına koyım, öteki kalıcı o daha beter. Zaten önemli değil diyenlerede çok inanmıyorum, güzel bi karı gördülermi götleri düşüyo hepsinin. Yok neymiş ruh güzelliğiymiş önemli olan,  baksen allahallah. 


Hiç boşu boşuna kendinizi kandırmayın, güzellik herzaman birinci unsur olmuştur.
Bir insanı tanıyabilmek öyle hemen 3 günlük bir olay olsaydı, belki bu sözlere biraz olsun inanabilirdim ama maalesef ki uzun zaman geçirdikten sonra bile bazı insanları tanıyamıyoruz. Ya zaten tanışıp tanışmama kararını bile dış görünüşe göre alıyoruz. Haa bak bana şöyle derseler inanırım “dış güzellik görecelidir, değişkendir”...hani belki bu biraz kafama yatar. Ama direk silip atarsan dış güzellik hiç önemli değildir diye, o zaman hassik...


Haa şimdi diyeceksiniz ki güzel olmak, çirkin olmak kendi elinde olan bi olay değil, allah vergisi falan fişman...Yok hocam sadece allah vergisi falan değil, üstüne bişeyler katmak gerekiyor...Abi ne hatunlar var güzel diyemiyorsun ama acayip çekici (bkz. Asuman Krause)


Gelelim şu noktaya sadece dış güzellik yeterli mi? Tabi ki HAYIRRRR.  Zaten öyle bir iddaam da yok. Güzel ama aptal biriyle zaman geçirmek pek mümkün olası durmuyor. Akıl, zeka, dürüstlük vs. unsurlar da önemli ama bu unsurların ilk sırada olduğuna inanmıyorum. “Zeki ve dürüst olması benim için yeterli” diyenlerin kendilerine dürüst davrandıklarına da inanmıyorum. Böyle deyince de “hepsi bir arada olmuyor işte” diye bir yalan meydana çıkıyor, oluyor abi çokta güzel oluyor... sen sadece olmadığına inanmak istemişsin o kadar.


Neyse yaa boşuna tartışıyoruz, bu güzellik denilen şeyin bizim toplumumuzda sorun olmaması lazım. Bildiğiniz gibi bizim Türk kızlarının hepsi birer Angelina Jolie, Eva Mendez, Jennifer Lopez... 

20 yorum:

  1. peki direk olarak bir insanı dış görünüşüyle yargılamak doğrumu???aaa bu çirkin siktir et olum konşmaya değmezmi diyorsun?

    YanıtlaSil
  2. bence konuşmak ve tanımak ve hatta ki tanımayı istemek ayrı şeylerdir. walla ne yalan söyleyim doğruluğundan emin değil ama bir kitapta okumuştum, Kevin Hogan'nın bir kitabıydı sanırım,yapılan bir araştırmayı anlatıyor; insanın hiç tanımadığı bir kişi hakkında fikri ve maksimum 8 saniye içersinde oluşuyordu ve hemen hemen aynı zaman içersinde onu tanıyıp tanımama kararını veriyordu... Bu çirkin siktir et durumu biraz var sanırım ve mesele doğru olup olmadığı değil ben sadece gerçek olandan bahsediyorum. Sadece herkes bunu itiraf edemiyor. Biraz masturbatif bir hal

    YanıtlaSil
  3. beyin böyle algılayabilir.bu teoride yapılan araştırmalara göre söylenen birşey.gelsinler birde bizim türk erkekleri üzerinde denesinlerde görelim :)) bizim erkekler genelde sarışınlığına 90-60-90 vucut ölcülerine heee birde bronzluğuna bakıyor sanırım :))

    YanıtlaSil
  4. uyruğu unutmak olmaz ama Rus oldumu akan sular durur, bu gruba bende dahil olmak üzere :)

    YanıtlaSil
  5. ahhh tabi ben onu atlamışım :)) o zaman sizi yazın kemerde veya alanyada sıkça görürüz :)
    erkek milleti işte bayanları böyle arıyor kendi çapında :))

    YanıtlaSil
  6. evet bazen kaçınılmaz oluyor insanları dış görünüşlerine göre yargılamak. o insanla hiç tanışıklık yoksa direkt dış görünüş devreye giriyor.ha güzel olmaz belki ama etkiler yani zekasıyla şusuyla busuyla ee zamanla sevilir,kabullenilir,güzel gelir o kişi artık.ha bide erkek doğası gereği o göt her güzel hatun gördüğünde düşer arkadaş rus mu dersin ne dersen artık.ama anlaşılan kürkçü dükkanı müdavimlerindensin.

    YanıtlaSil
  7. işte mesele güzel hatun görünce o götün düşmesi değil, o göt düştüğü halde, "yok benim için önemli olan iç güzellik, fiziki güzelliğin hiç anlamı yok" vıdıvıdılarının atılması. haa bu rus, ukrayna vs. memleketten olan hatunlara neden kin besleniyor onu çözemiyorum işte...ne demişler bükemediğin bileği öpeceksin...basit yani

    YanıtlaSil
  8. abartmayalım kin ne ya kıskançlık bi nebze olabilir kin duyanıda tebrik etmek lazım.şunu da düşünmekteyim güzellik kavramını barındırmayn bi bayanın sevgilsi ya da eşinin taş hatun gördügünde ve göt düştükten sonra şu sözleri sarf etmesi "yok benim için önemli olan iç güzellik, fiziki güzelliğin hiç anlamı yok" necidir sence.

    YanıtlaSil
  9. başlayım erkekliğinize..nası bi toplumda büyüdüğüne baksana.hangi rüyada yaşıyosun.burda da brad pitt yok amk.biz söleniyomuyuz.herkes paris hilton mu..ne kadara patlıyo istedikleriniz biliyomusun sen..bas parayı güzelleştir altındaki kadını..hayatta başka işiniz mi yok ya..bi gidin dertlere bak.amcık beyinliler

    YanıtlaSil
  10. bu yazıyı yazan arkadaş çok meraklıysa atıp tutmaya tutturmaya adam gibi psikolojik araştırma mı yapıyo.napıyosa bilimsel bir yolla aydınlatsın herkesi..burdan atması kolay boş beleş işler..o değil kendini çok bişey sanan göbekli göbekli arkadaşlarımız da paylaşıyor facebook ta..:D arkadaşım sen ilk önce kendi kıçını ört sonra çık meydana konuş.kadınlar senelerdir kendi kusurlarından utanmaktan,ilgilenmekten karşısındaki burnu kıllı,göbeği pamuklu adamı göremedi.

    YanıtlaSil
  11. Akıl, zeka, dürüstlük vs. unsurlar da önemli ama bu unsurların ilk sırada olduğuna inanmıyorum. “Zeki ve dürüst olması benim için yeterli” diyenlerin kendilerine dürüst davrandıklarına da inanmıyorum.

    Bazen inanmalısın, çünkü olabilir...

    YanıtlaSil
  12. Adsız arkadaşa burada yaşadığı orta yaş veya menapoz ya da herhangi bir bilinmeyen krizinden dolayı teşekkür ederim.Amma mız mızmızlanmışsın.Para verip altındaki kadını güzelleştir lafına da bittim resmen.Madem para veriyoz zaten güzelleştirilmişine versek? Sen daha iyi bilirsin dicem ama bilmezsin. Sonuçta kim siker seni ;)

    YanıtlaSil
  13. Adsız yorum yapan gizli kahramanlara selam olsun!!! Şimdi adsız olarak yorum yapan çok zeki ve değerli arkadaşlar öncelikle size yazıyı adam akıllı okumanızı tavsiye edeceğim. Yok ben okudum diyorsanız eğer o zaman anlama kabiliyetinizde bi sorun var ki bu aşamada bişey diyemiyorum. Neden bu yazıyı bir hakaret gibi algılıyorsunuz henüz bunu anlamış değilim. Bayanlar özellikle bu yazıda bir hakaret olduğunu düşünüyor ama öyle bişey olmadığı açık bir şekilde ortada. Eğer bir hakaret veya kınama gibi bir durum varsa erkeklere karşı var. Çünkü ben yazıda " benim için iç güzellik önemli, dış görünüşü güzelmiş değilmiş hiç ilgilendirmez" diyen samimiyetsiz erkeklere bir gönderme yaptım. Ama nasıl bir yaranız varsa "sen git altındaki karıyı güzelleştir" diyebilecek kadar karaktersizce bir yorum yapabiliyorsunuz. Şimdi atıp tutan ben miyim yoksa siz misizniz? Bir isim dahi kullanmadan, hakaret ve küfür içeren yorum yapıyorsun ondan sonrada atıp tutan ben oluyorum. Daha ne kadar açıklamam gerekiyor bu konuyu bilmiyorum ama tekrar söylüyorum, ben bu yazıda sık söylenen bir yalanı vurgulamak istedim, siz yazıyı nerenizle okuduysanız onu bilemiyorum ki böyle saçma bir anlam çıkarıyorsunuz

    YanıtlaSil
  14. Emre arkadaşım şimdi senin yorumuna teşekkür etmekten başka bişey yapamayacağım. Doğrudur senin için onlar ön plandadır kabul. Böyle küfür içeren yorumlar arasında en azından doğru dürüst yapılmış bir yorum. Eyvallah senin dediğin gibi olsun

    YanıtlaSil
  15. yazının sonuna gelene kadar bende gayet sakin bir şekilde okudum ama yazının sonundaki bizim türk kızlarının hepsi jennifer lopez gibi alaylardan ne çıkarılmasını bekliyosunuz.ayrıca ben menapozlu değilim arkadaşım:D gayette güzel ilerleyen bi cinsel hayatım var.güzel olduğumu da düşünüyo etrafımdaki insanlar.ben bu kadar acımasız yaklaşıldığına üzülüyorum.hayat bu kadar basit değil.böyle basit şeylerden de oluşmuyo ilişkiler.siz başka şeyler çıkarmış olabilirsiniz bu yazıdan.ben başka şeyle çıkardım.ama bu yazıyı okuduktan sonra bi çok insan için üzüldüm.çünkü fiziksel olarak kusurlu olan çok insan var. bu konuşmaları okudukça kim bilir ne düşünüyolardır..o yazının anlatmak istediği bahsettiğin kadar açık değil.hele sonundaki alay bariz bir şekilde ortada.

    YanıtlaSil
  16. Ah be dostum ah be güzel arkadaşım hemen bağlamışsın olayı dramaya. Ben demiyorum ki çirkinlere ölüm, hiçbiri yaşamasın, hatta yazıda çirkin güzel üzerine de odaklanmıyorum. Ben burada bana inandırıcı gelmeyen bir davranıştan bahsediyorum. Bu davranışı gerçekleştirenler de ne güzel kızlar ne de çirkin kızlar, ERKEKLER... Ben diyorum ki güzel bir hatun gördüğü halde ağzının suyu akan, götü düşen erkek daha sonra kalkıp "güzellik de neymiş ya önemli olan ruh güzelliği" dediğinde samimi olmuyor, yalan söylüyor diyorum. Yanlış anlaşılcak gibi yazmışım demek ki. Lisedeki türkçe edebiyat derslerinde hocalar neden yazar burda ne anlatmak istemiş diye sorarlar onuda şimdi anlıyorum.

    Şunuda çok merak ettim taa haziran ayında yazılmış bir yazı nerede ve kim tarafından paylaşıldı, ne oldu da bir anda bu kadar popüler oldu?

    YanıtlaSil
  17. dramaya bağlamıyorum ya.ama hani biz ve mahallemizin kızları şikayetçiyiz.hepimiz geceleri yastıklarımıza sümüklerimizi akıta akıta ağlıyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuz..neyse dediğinde haklısın.üçkağıtçılık bi yandan bakıp bi yandan önemli değil demek..ama bak hala takığım son satıra.neyse.anlık duygularla sölenmiş benimkiler gibi.ya ben de bilmiyorum.alakasız biri paylaşmış.hevesini kırmayayım ama popüler değil,sadece ben gibi menapozlu kadınlar takık :)

    YanıtlaSil
  18. Tamam arkadaşım sen anlamak istediğin gibi anlıyorsun herşeyi, bak bunuda açıklayım bitsin artık bu çile. Genelde bloglarda yayınlanan son yazıların güncel okunma oranları artar, popüler deyince milyonlarca insan bizi konuşuyor demedik, Haziran ayında yazılmış bir yazı noldu da birden bu kadar tıklama aldı demek istedik. Güncel bir yazı olmadığı için merak ettim neden tıklandığını.

    YanıtlaSil
  19. seni anladığımı anlamak istemiyosun galiba.:D neyse başarılar sana da hayatta.

    YanıtlaSil
  20. vayy mutlu sona bağlanmış gibi duruyor.Ama burukluk da var cümlelerde.Geç kaldığım için özür dilerim cevaplamakta.Neyse bir daha ki sefer artık.Adsız arkadaşı bu sefer menapozundan değil düzenli cinsel hayatından ötürü kutlar kamasutrayı yeniden yazmasını en içten dileklerimle beklerim.Gücenmece yok "Adsız" herkes istediği şeye inanır.Sen ben o bu şunlar. Sakin olmak lazım

    YanıtlaSil

Bir de Bunlara Bakın DERİM!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...