25 Haziran 2011 Cumartesi

METRODAKİ TANRIÇA...


Dün metroda gördüğüm güzellik hala aklımdan çıkmıyor.. Tam Çankaya'da inerken metrodan gördüm onu. Klasiktir aslında böyle şeyler son 10 saniye kala falan cereyan eder. Şimdi adını bile bilmediğim bir kızın peşine düşesim var. Gidip aynı saatlerde metroya falan binsem mi diye düşünüyorum.. O kadar sapıttım yani. Keşke ayakkabısının bir teki falan olsaydı elimde a.q. Ya da bi DNA örneği falan. Olmaz ki. Nerede yüzüne bakınca bokunu getiren tipler var onlar için kaderin hiç acelesi yok. Ama ne zaman böyle bir rüya hatun görsem kader ileriye doğru ittiriyor. Neyse artık sürekli Bornovadan binmeli metroya. Ha bu arada bir ihtimal eğer bu yazıyı okursan güzelim. Dün Çankaya durağında metrodan inerken yüzüne bakıp çarpılan ve gerçeklik algısını yitiren adam benim. Bul beni adım Garabel. Bul beniiiiiiiiii!!!

İrtibat Numarası : 0 900 666 66 66

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir de Bunlara Bakın DERİM!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...