17 Haziran 2011 Cuma

100 YILIN TUTULMASI.. AMAN DİKKAT!!!


Astrolojiye ne kadar inanma çabam olduysa, bizzat bu oluşumun kendisi beni iteledi kendinden öteye. Tam hızımı almış sevgilime öylesine şiddetli bir tekme atacakken "Aslan burçları bu dönemde ayrılık yaşamasın ara versin" diyen kadınımsı bir ses duydum televizyondan. Baktım harbiden kadınmış. Kız arkadaşımla beraber izledik üstelik. Koçum var mı böyle bir şey der gibi baktı, bense ben neredeyim, nasıl geldim buraya bakışıyla karşılık verdim. Velhasıl kelam atacağım o tekme hala bekliyor. Tabi beklemenin getirisi de biraz hevesimi kaçırdı. Bana da, hatuna da bir ölüm iyiliği geldi adeta. Kim kahvaltıyı hazırlasın soruları gitti, aniden hazırlanan kahvaltılar, haber vermeden yapılan kıyaklar vs. vs. Aynı çatı altında yaşayanlar bilirler, sizin haberiniz olmadan sizin için hazırlanmış bir küvet ve elinize içeceğinizin bile gelmesi birden lord gibi hissetmenize neden oluyor. İşte böyle durumlar çoğalınca bize bir şans daha verdik. Tutulmada benim ayrılmamam gerektiği ve hatunun burcunda ise yeniden aşk yaşayacağını haber vermişti ucube abla. Attı tuttu falan dedim ama insanın da hemencecik inanası gelmiyor değil. Şimdi kendimce bir teste tutuyorum astrolojiyi. Eğer 2 defa daha tutturursa eğilecem üstüne aha da yazdım oraya buraya. Şimdiden gözlerim o ucube ablaları arar oldu. Şans bu ya şimdi de çıkmazlar bir yere. Şimdi bekle ki bir daha tutulma olsun... Püff...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir de Bunlara Bakın DERİM!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...