8 Ocak 2011 Cumartesi

YALANCININ EVİ YANMIŞ, İŞEYEREK SÖNDÜRMÜŞ...

Yeryüzünde yaşayan insanlar arasında öyle bir grup vardır ki, bunlara inanmak Hasan MEZARCI’ya inanmaktan daha zordur. Hani, yalan götüne yuva yapmış olan insanlar var ya onlardan bahsediyorum. Geçen bir yazısında YarımVole’de biraz değinmişti, ortamlarda yalanın kralını söyleyen erkek tiplerine, ama ben şöyle daha genel almak istiyorum bu konuyu.

Dişi erkek farketmez, her iki cinstende böyle bombacılar mevcuttur.  Burada bahsettiklerim öyle ufak yalanlar, söylemek zorunda olduklarımız veya sadece gülmek için söylenilen yalanlar falan değil. Böyle yalanları zaten hepimiz zaman zaman söyleriz. Benim bahsetmek istediğim, mutlak bir iman ile, 3 yaşında çocuğun bile inanmayacağı şeyler anlatan şizofren tiplerin söylediği yalanlar. Dedim ya her iki cins içerisinde de böyle yalancılar bulunur, sadece konular farklılık gösterir. Ama her ne kadar konular farklı olsa da amaçları aynıdır, “ben çok dehşet biriyim” imajı yaratmak. Ne yazık ki genelde tam bir sik kafalı imajı yaratırlar ve herkes gördüğü yerde, beni görmez inşallah, nolur görmesin allahım diye allaha yalvarmaya başlar.

Aslında bu arkadaşlar orijinaldirler ve yaratıcı yönleri çok gelişmiştir. Ama işte harcanıyorlar, hani bir teklif gelse 2012, The Day After Tomorrow, My First Sex Teacher tarzında film senaryoları yaz deseler, en kralını yazarlar. Fakat bunlar filmlerde olunca güzel, kalkıpta ben gerçekte bunları yaşadım ve hergün yenilerini yaşıyorum deyince olmuyor işte.

Erotik yalanlardan fazla bahsetmicem, hepimiz biliyoruz; kız kesinlikle gözyaşları içinde haykırarak sik beni nolur sik, yardırrrr diye ağlamıştır ama arkadaş kızın kulaklarını beğenmediği için sikmemiştir (artık nasıl bir fantezisi varsa pezevengin).  Bu erotik yalanlar içersinde bir başlık vardır ki değinmeden geçemiyorum. Askerdeki şikişler... Adamlar öyle bir anlatıyorlarki sanırsın askerliği penthouse’da falan tamamladı. Eee gittiği yerde yalanını ortaya çıkarcak tanıdıkta yok, salla amına koyım, gerçe bunların yalanın ortaya çıkmasından falan korkusu da yok.  Gittiği yerdeki bütün kızları sikten geçirir, bununla da yetinmez, komutanların karısını kızını siker, kadın bir subay vardır onu da siker, aşı yapmaya hemşireler gelir, o hemşirelere aşı yapar…yani adam askerde mastürbasyon yaparken hayal ettiği bütün fantezileri anlatır durur.

Askerlik demişken bu konuda yalanlar boldur.  Hep böyle albay falan döverler, sağa sola roket sallarlar, tanklarla drift, F-16’larla showlar yaparlar. Antalya’da bile askerlik yapmış olsa en az 5 tane terörist öldürürler, bir bölük askeri yoğun ateş altındayken çatışmadan kurtarırlar ve asıl terörün merkezinin Antalya olduğunu ileri sürecek kadar da yüzsüz yavşaklardır.

Albay dövmek falan dedik ya, bizde zaten öyle bir tutku vardır, devlet memurlarına yada üniformalılara zarar verdiğini anlatmak büyük bir gösteridir. Okullarda başlar bu olay, “hocayı çok deli göt ettim, hocaya bir kafa çaktım amı götü dağıldı, müdürün götüne bir kutu tebeşir soktum “ gibi hikayeler.  Hep bu memura ve üniformalıya kafa tutma sevdasıyla yazılmış bomba yalanlardır.  Hele ki polise kafa tuttuklarını anlatırsalar kral olacaklarını zannederler  “polis geldi bana kafa tutmaya çalışıyor, tuttum kafasından sakso çektirdim ibneye”…

Bayan arkadaşlarda ise yalanlar biraz şekil değiştiriyor ama onlarda da gövde gösterisi yapmak öncelikli hedeftir. Mesela en bomba ve popüler olan yalanlardan biri mankenlik teklifi. Eğer kızımızın eli ayağa biraz düzgünse ve sen bir konuşma esnasında bunu ona hissettirmişsen ve tabii ki bomba yalancılardansa bir sonraki cümlesi “yaa bana aslında Victoria Secret’tan teklif geldi ama ben kabul etmedim, benim yapacağım iş değil çünkü bütün mankenleri pompikliyorlar…” hay ben senin ağzını pompikleyim emi.
Bir diğeri ise; son zamanlarda popüler olmuş ve kızların gözdesi olan ünlü erkekler, zamanında bunların peşinden çok koşmuştur  “amaaannnn Kıvanç’ı  (Tatlıtuğ) da gözünüzde ne çok büyütüyorsunuz, zamanında peşimden az koşmadı, bana olan aşkından sarılık oldu, yoksa eskiden o esmerdi”

Birde bunların eski aşkları vardır bunlar için çok şeyler yapmışlardır. Mecnun’un, Ferhat’ın, Kerem’in burjuva  versiyonlarıdır. Ya büyük bir iş adamıdır yada çok önemli bir mühendistir.  Çılgınlar gibi aşık oldukları için, bu kızlar uğruna çok şeyler yapmışlardır “benim eski erkek arkadaşım, şu iş adamı tekstil kralı olan, birgün beni çağırdı sana bir sürprizim var dedi. Adam benim için evinin bahçesine Tac Mahal yaptırmışşşşş!!! Ama sonra anlaşamadık ben bundan ayrıldım, adam o Tac Mahal’in kubbesinin üstündeki sivri demire oturarak intihar etmiş, yazık ya çok üzülmüştüm…”

Şöyle genel olarak baktığımızda, iki cinsiyettekilerinde hayranlık duyulası cesaretleri vardır, yoksa cehalet mi demeliyiz buna. Aslında bu tipler eğlenceli olur, güldürür sizi ve hepimize lazım böyle arkadaşlar, mutsuz anında hemen böylesine gideceksin ve dinliceksin:  Himalayalara nasıl çırılçıplak tırmanmış yada o Amerika’dayken Brad Pitt’e siktir çekince, Brad nasıl ağlayarak Angelina ile evlenmek zorunda kalmış…

2 yorum:

  1. Ahh ahh askerlik, F-16'lar albayın kızı ne günlerdi yhaa :)

    YanıtlaSil
  2. Öyledir askerlik özler insan:)))

    YanıtlaSil

Bir de Bunlara Bakın DERİM!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...