29 Ocak 2011 Cumartesi

SÖYLEMEKTEN SIKILIN ARTIK...


Bir yarin diğerine attığı nutuklara bayılırım ben. Seni bir taşşağın içindeki sperm sayısı kadar seviyorum, seni hayvan, hatta terliksi hayvan gibi seviyorum, senden önceki hayatımı yaşamadım sayarım ki düşün bi, senden önce beraber olduğum onca taş gibi hatun, gülmekten krizlere girdiğim güzel anlar falan hep yalandı falan filan. Lafı geçmişken, "FELAN" değil amına koyayım "FALAN". Felan diye lafa başlayan özellikle ince sesli bayanların bütün gücümle götüne koyar saygılar dilerim.

SENİN İÇİN ÖLÜRÜM ŞADİYE ( İSMİN BENİ ÖLDÜRMEZ İSE)

Kim ölür birisi için hep merak eder dururum. Bir anne yavrusu için desem, kürtaj olayları aşikar. Bir sevgili diğeri için desem ee boynuz olayları ortada. Senin için ölürüm ama bu karıyada kayarım mı demek bu? Hatta abartıp saplantılar için desem, kim tuttuğu takım için ölür. Hani kimse ölmedi. Vatan millet için? Belki... Ölmeyi bırakın oylarla öldürüyolar. Sonuçta kaç senedir AKP iktidarda.. Onun için ölende yok. Yani uzun lafın kısası kimse kimse için ölmez ölemez. Özellikle sevgililer. Herkes atıp tutar. Aşkım senin için ölürüm. Bre dallama ölme sevgilin için. Daha iyi bir sevgili ol bak ölmekten daha yararlı. Hem cesedinle sadece hastanede ölü seven hastane çalışanlarını tatmin edersin...

MERHABA DÜNYANIN EN GÜZEL KIZI!!!

Dünyaya ilginç bir göktaşı çarptı ve tüm güzel kadınlar öldü. Jennifer Lopez'den Eva Mendes'e kimse kalmadı sıra sana geldi. Bırak allah aşkına. Tamam kompliman olarak gayet güzel. Ama buna inanarak hayatına devam eden insanlar var lütfen dikkatli olun. Genelde bunu erkekler söyler. Dünyanın en güzeli diye başlanır lafa. Şöyle bi yalama yıkama falan.. Kızlardan pek duymazsın dünyanın en yakışıklı erkeği diye. Onlar inansada söylemez. Korkarlar. İşte eğer söylersem gider başka karılarada kafayı takar. En iyisi bu herif yakışıklı olduğunu bilmesin diye. Ahh bu çakallar ve onların planları.

SEN BENİM İLK SEVGİLİMSİN!!!

Bende yedim. Yani sen daha önceleri ıssız adalarda yaşadın veya ilginç bir manastırdaydın. Hemde bu zamanda. Şimdi bir sevgiliye sahip olmak eskisinden de kolay. Sosyal paylaşım ağlarında insanlar hem duyguları hem vücutları paylaşıyor. Yakında facebooktan çocuk sahibi olmak mümkün olacak müjdeee!! Hemde çok kolay. "DÜRT" butonunun altına kondomsuz seviş butonu eklenecek. Hesabını açan bayan kişi haberi alacak. "Muzaffer adlı kişi sizi kondomsuz olarak dürttü" diye. Ayrıca face için çalışacak kondomsuz sevişici aranıyor. Tıklama olayından sonra bayanın evini ziyaret edip onu hayasızca sikmek için. Başvurulara aletinizin fotosunu koymanız şart. Erken boşalan adaylar tercih sebebidir. Bak işte oradan kaybediyorum ben..

ATIN YELESİ DEVENİN SİKİ,, SEVİYORUM SENİ LANET OLASI TİKİ

Aşk herkesi şair yapmaz.Bir çok insanda yazma isteği uyandırır ama herkes kendini şair zanneder. Ortaya çoğu zaman duygularınıza felç geçirtebilecek şeyler çıkar.

Bahar gelir, çiçekler açar,
Benim araba çok pis kaçar,
Soğuğu yiyen cıvık sıçar
İshal oldum ama seviyorum... gibi benzersiz şiirlerle doluyorsa telefonun hafızası, biri size aşık olmuş demektir. Birde bunları okuyup duygu dolu gözlerle size bakar bu tipler. Yalvarırım beğen der gibi. Ee işte ne dersin ki. Güzel olmuş ama ben o ishalle aşkı pek bağdaştıramadım. Sanki biraz alakasız olmuş. Yook olur mu senin aşkın sindirim sistemimi bozdu ondan öyle yazdım. Hani bi gün yanında donuma sıçtım yhaaa !! ...

Bazı lafları büyük atmak, beklentileri yükseltmek, yada hiç olmadığın veya olamayacağın gibi davranmanın kazancı nedir bilmem. Tek tesellim bu insanların kolayca deşifre edilebilmesi. Ne diyim dozunda kompliman, dozunda aşk.. Her şey dozunda güzel ;)

2 yorum:

  1. Bence bir an önce bir gazetede yazmaya başlamalısın! (:

    YanıtlaSil
  2. Haydar DÜMEN'in yazısının kıyısına yer açın geliyorumm!! :)

    YanıtlaSil

Bir de Bunlara Bakın DERİM!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...