14 Ocak 2011 Cuma

HAY BEN SENİN KULLANICAĞIN ARABANIN....

Trafikten şikayetçi olmayan yoktur sanırım ve zor bir iştir Türkiye’de araba kullanmak. Gelenek olmuştur artık araba kullanırken ona buna sokmak, sokuşturmak. Eee üstad hak etmiyor da değiller hani. Olmadık şekillerde şerit değiştirirler, at sikine konan kelebek misali park ederler, daha henüz sarı ışıkta korna sesleri yükselir, yani kısacası boş yere küfür etmeyiz trafikte. Neyse lafı çok fazla uzatmayayım, trafikteki bazı tiplerden bahsedicem, hadi buyurun bakalım...

ARABAYI SİKİYLE KULLANANLAR

Çoğu zaman araç kullanmak cinsiyet kavgasına da dönüşür. Özellikle erkekler, bayanların trafiği alt üst ettiklerini ileri sürerler. Tabi bu mantıkla baktığımızda erkeklerin arabayı sikiyle kullanıyor olması da gerekmektedir. İşte o zaman bir facia oluşacağına eminim. Düşünsenize bir arabayı sikinizle idare ediyorsunuz ve doğal olarak sikinin gösterdiği yöne gidiyor OH MY GOD!!! Hayal gücünüze bırakıyorum artık gerisini… Bayanlar da trafikte erkeklerin maganda tavırlarından ve tacizlerinden sıkıntılı olduklarını belirtirler. Tabi bayanların böyle bir şikayette bulunmasından sonra insan biraz daha arabayı sikiyle kullanan erkekler olabileceğine inanabiliyor.

CEP TELEFONLARIYLA SEVİŞENLER

Abi bunların hayatı cep telefonu. O siktiğimin aletini eline alınca dünyaları başka birşey görmüyor. Bazen o telefonla hayatından değerli olan ne olduğunu çok merak ediyorum. Araba mı geliyor, uçak mı düşüyor, devasa bir yarrak üstüne doğru mu geliyor hiç umurunda değil bunların. Görseler belki umurunda olacak, kaçacak belki ama etrafına bakmak yerine o telefona baktığı için başka hiç bir şey görmüyor.  Lan bi arasıra o kafanı kaldır, bak etrafına, belki azılı bir tecavüzcü sana doğru yaklaşıyor. Yokkkk abicim bunlar süper mario sanıyorlar hayatı, ölünce diğer canı kullanarak kaldıkları yerden devam edeceklerine inanıyorlar ama işte öyle olmuyor. Öldün mü öldün.  Bunları eğer erken fark ederseniz, yavaşlayın ve usulca yanlarına yanaşın veeee aniden kornayı köküne kadar basın ki olduğu yere sıçsın

YOLLARIN SAHİBİ TAKSİCİLER

Bunları sanırım birileri bütün Türkiye’deki karayollarını belli bir ücret karşılığında bunlara satarak dolandırdı. Yoksa insan bütün yolların kendine ait olduğuna inanmadan bu kadar rahat davranması imkansızdır. İstedikleri aralardan geçerler, kırmızı ışık onları durduramaz siklerine bile takmazlar, ancak istedikleri yerde dururlar. Çoğu birer F1 pilotu edasıyla makaslar atar. Eğer kırmızı ışıkta bir taksicinin önündeyseniz, daha sarı ışığın yanacağını hissettiğiniz zaman, allah ne verdiyse gaza basmalısınız, yoksa o korna sesi ileriki birkaç saat kulaklarınızda çınlayacaktır. Aman haaa sakın kafa falan tutmaya kalkmayın, olayı gören diğer taksicilerin toplanacağını göz önünde bulundurun, büyük olasılıkla levyeler devreye girecektir. Usulca içinizden söverek gitmek en iyisi.

TIR VE KAMYON ŞOFÖRLERİ

Bu arkadaşlar ağır sıklet grubundalar. Kullandıkları araçların boyutları biraz ürkütücü olsa gerek. Bu nedenle trafikte pek korkuları yok. Özgürce hareket edebiliyorlar.  Bu da yetmez gibi bir de “fofofeeeeynk” diye bağıran gizli silahları, yani havalı kornaları var. Siz dalgın bir şekilde ilerliyorken, bu gizli silah devreye girerse büyük olasılıkla beyninizden vurulmuşa dönebilir, geçici bir süre işitme kaybına sebep yaşayabilir, ve en önemli korkudan asfalt üzerinde sekiz çizmeye başlayabilirsiniz. Bunlarla öyle şehir içinde karşılaşmak pek mümkün olmasa da, biraz böyle şehir dışına çıkıyorsanız en çok bunlara dikkat etmelisiniz.  Maazallah dünyayı tersten görmenize bile sebep olabilirler.

FİNGİRDEŞENLER

İşte benim en gıcık olduğum grup (sanırım birazda kıskançlıktan kaynaklanıyor). Abicim sevgilisini yanına alan atlıyor arabaya, yola koyuluyor. Sonra her fırsatta başlıyorlar fingirdeşmeye. Ya arkadaş olan var olmayan var bir düşünün, bu insanlarında canı çeker falan:) Neyse asıl konu bu değil. Dedik ya bunlar her fırsatta fingirdeşiyor diye, özellikle hava kararmışsa kırmızı ışık yanmaya görsün. Hemen o dudaklar birleşecek dimi. E tabi karanlıkta gören olmaz diye bir düşünce hakim. Ama arkalarında benim gibi bir kıskanç karakter varsa??? Sonra yeşil ışık yanıyor, bu arkadaşlar kendilerinden geçmiş bir vaziyette onu fark etmiyorlar. İşte tam o noktada ben giriyorum devreye, açık bulmuşum kaçırırmıyım, anında deşifre ederim vallah. Hemen sellektör denilen asrın icadına başvuraraktan bu arkadaşları kabak gibi meydana çıkararak, kamuya deşifre ediyorum...HAHHAHHAAAA...

Yakın zamanda bütün bu trafikte görmeye alıştığımız tipleri özlemeye başlayabiliriz. Maşallah akaryakıt fiyatları aldı başını gidiyor. Trafiğe çıkmak baya bir zengin işi olacak. Ohhh bea mesajı da verdiğime göre artık bu yazıyı bitirebiliriz. Hadi kalın sağlıcakla. 

2 yorum:

  1. o fotoğrafın videosu olsa da izlesek

    YanıtlaSil
  2. sasadsadfsdf :D :D tam öküz yaağğ >.< Bir hatun olarak ondan daha iyi kullanırım hıh =_= gitsin intihar etsin bence!!

    YanıtlaSil

Bir de Bunlara Bakın DERİM!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...